Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J45i28ř51í 26C80á39s23e82k

21. 10. 2016 16:12

Pamatuji si, že jako dítě jsem chodil s příklady z matematiky za matkou babičkou a matčinou kamarádkou. (vše profesorky). Vždy mě fascinovalo, jak na jednu a tu samou věc každá používala jinou metodu a jiný "nástroj". (Např. babička téměř nikdy nepoužívala grafy).

Excel je ve své podstatě strašně chudý a hloupý, protože nabízí jednu metodu. Polovinu funkcí naprosto nesnáším, protože se chovají fakt hloupě a pracuje se s nimy blbě. Každopádně to že Vám nesedí zrovna ta jedna metoda, kterou excel nabízí nic neříká o vaší inteligenci. Prostě Vám vyhovuje jiná viz papír. A na to, aby jste počítání procent vrazila do excelu ani nepotřebujete funkci. Stačí vám jednoduch =*+-/

0 0
možnosti
Foto

Jak na tom jste se svým IQ skutečně, zjistíte autorko nejlépe tím, když si do zadání vložíte všechna svoje osobní plus a minus a z toho všeho vytvoříte v Excelu nejčastěji tvořený "koláčový graf"..:-P

0 0
možnosti

Dobrý den , vaše pocity intenzivně vnímám , taky jsem to zažil .

0 0
možnosti

A za čtyři dny ani do práce, ne?

0 0
možnosti
Foto

Ne, můj nadřízený mě má rád a já jeho (to je žehlička, kdyby se tohle k němu náhodou dostalo;-)). Ví, že jeho podřízení mají i jiné kvality, než je znalost funkcí svyhledat a pozvyhledat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1620x
Milovnice česneku, krásných bot a léta

Seznam rubrik